Wysyłka i dostawa

1. W ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
2. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14.30 wysyłamy tego samego dnia.
3. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego od dnia, w którym zamówienie zostało złożone.
4. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności w kontakcie z klientem przez kuriera bądź też na skutek nieprzewidzianych czynników, leżących po stronie firmy kurierskiej.

JAKI JEST KOSZT WYSYŁKI?

1. Koszt dostawy – bez względu na ilość, wagę czy rodzaj płatności – powyżej 80 zł wynosi 0 zł brutto.
2. Koszt przesyłki poniżej 80 zł wynosi 14,99 zł brutto.

KTO DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?

Przesyłki do 32kg wysyłane są firmą kurierską GLS General Logistics Systems (http://www.gls-group.pl/).

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, lecz nie możemy tego zagwarantować, bowiem nie mają oni takiego obowiązku.

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZAMY PRZESYŁKI?

Kurierzy GLS dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej od 8.00 do 18.00, co jest regulowane miejscem dostawy, warunkami pogodowymi oraz samym spedytorem.

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

1. Najprościej skontaktować się wówczas bezpośrednio z GLS lub OPEK, dostępnym pod numerem infolinii:

  • GLS dla telefonów stacjonarnych: 804 262 262 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej),
  • GLS dla telefonów komórkowych: 46 814-82-20
  • OPEK dla telefonów stacjonarnych 801 002 800
  • OPEK dla telefonów komórkowych 22 211 80 00

bądź też drogą mailową (office@gls-poland.com), następnie – w obu przypadkach – podać numer przesyłki, otrzymany wcześniej sms`em.

2. W przypadku braku numeru przesyłki prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta, dostępnym pod numerem telefonu 669 300 800 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@vipazor.pl
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem, a w razie jej uszkodzenia podczas transportu o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody oraz skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta