Płatności

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Istnieją cztery warianty płatności:
1. Tradycyjny przelew (tzw. przedpłata), czyli przelew kwoty umieszczonej w formularzu zamówienia na podany przez nas numer konta (uczulamy na pamiętanie o zawarciu numeru zamówienia w tytule przelewu).
2. Płatność on-line (tzw. przedpłata), a więc za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Dotpay.pl:

  • kartą kredytową, m.in. VISA, Master Card, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl;
  • szybkim przelewem elektronicznym (lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia).

3. Za pobraniem, czyli płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
4. Osobiście w oddziale firmy, mieszczącym się w Jasienicy w budynku Ceramiki Pilch (uprzednio prosimy o kontakt telefoniczny: 669 300 800).

5. Serwis BlueMedia obsługuje następujące metody płatności:
– karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, płatności online,
– zakupy na raty ALIOR oraz płatności mobile BLIK.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonan zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. W przypadku płatności kartą termin dostawy towaru lub usługi liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

CZY POBIERACIE DODATKOWE OPŁATY NP. ZA PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.

JAK SZYBKO KSIĘGUJECIE WPŁATY NA KONCIE?

Wszystko zależy od wybranej formy płatności; najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (może to trwać nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem to zazwyczaj kwestia minut.